JIPPI ! :D

Shooosan trosan ! (: <3

Idag så har jag haft matte prov ( PANIK!!) , jag gjorde nästan alla tal förutom mvg talet drf e de omöjligt att jag får mvg ( =( ) men jag kanske får vg elr g elr oxåå ig ! :/
men men idag slutade jag ganska tidigt vid tolv så jag va ute lite me tjejjorna ( danni,buddy&raman) vi gick runt i centrum sen mötte jag min mamma å mina sykon i centrum vi gick runt å så sen gick vi till mc'donalds å sen gick vi till "nilssons" & gissa vad jag köpte där !! :
COVERSE ALL STAR SKOOOOOOOOOOR ! :)
äntligen jippi jippi jag e överlycklig jag köpet svarta eftersom att det matchar med alla färger typ (:
de va nog bara det, skriver mer om det händer nått ! :) <3

/ Sheeeeerin

                                       image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0