hejdå rafed :'(

hej .. jag vt att jag nt har skrivit på ett tag men jag har verkligen nt orkat .. :'(
för några dagar sen kom sammi & miriam hem från gotland , äääntligen har saknat dom skit mkt :( </3
igåår så sa jag hejdå till Rafed .. han flyttar till england jag sa hejdå krama hnm sen kom tårnarna grät typ en halv timme efter , hoppas du har d bra därborta rafed .. men men iaf dagarna rullar på allt e såå tråkigt snart börjar skolan (!) , pappa kom hem igår från egypten också .. alla böörjar komma tbx nu äntligen hihi :) ..
men men ska försöka skriva oftare , kram kram <33

kommer sakna dej rafed, hoppas du har d bra därborta .. älskar dej bror <3
image25
// Sheeerin :)


Kommentarer
Postat av: samantha

JAG SAKNAR OXÅ RAAFEEEEEEEEEED :'(

2007-07-28 @ 00:33:06
URL: http://playahead.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0