home sweet home <3

HEEEEEEEEEEEEEEJ ALLIHOPA , SOM NI VET ÄR JAG TBX NU ! :)
har saknat familjen vännerna å datorn skit mkt , men asså den där resan de va de bästa som hänt mej , allt va så himmla bäääst , asså :) jag sväär jag går i den bästa klassen , jag har bilder men har inte orkat lägga in dom så nu berättar jag vad vi gjorde så får ni bilderna senare idag :)

Dag 1 :
Söndag 16,30 typ , alla står i centralen med deras packning (a)
vi går in i tåget , sen alla gick till sina rum , jag delade med  ; reggie , najeb, rafed, mich , & raman ,
de va sjuukt kul asso , när vi kom in i våran "cupe" vare katastrof , ahhah alla bråkade om sängarna å platserna men de gick bra,  sen så satt vi oss där å nu vare bara att vänta i 18 timmar , så vi satt i tåget , vi åt "pipas" bråkade, skrattade å massa, sen såå va alla uppe till typ  6 å typ ingen sov , alla va skit trötta , sen så gick vi av i abisko :
Dag 2 :
Måndag 12,00  , gick vi alla av tåget å drog sitt bagage mot vandrarhemmet "keron" hette det typ ,
när vi kom dit så fick vi packa upp i våra rum å där delade jag med : LiiSeeeN  , Olssi , & Raman , de va underbart asso, när vi kom dit så sov vi typ 3 timmar , elr iaf jag  , sen så fick vi går promenader å äta å grejjor ;)
vi hade vatten krig den dagen oxåå alla blev typ blöta ,sen på natten så kom typ alla killar in å hällde tandkräm i tjejjernas ansikte ( jag lyckades va vaken så fick inget på mej *stolt* ) , ahaha  men iaf den dagen sov vi typ kl. 6 tror jag ;S å vaknade kl :
Dag 3 :
Maria kommer in i rummen kl 7 på morronen å väcker oss , snacka om att man blev irriterad man fick bara sova en timme faan , :/ iaf vi vaknade å sen så fick vi fixa oss å sen äta i köket , å sen skulle vi till norge (a) ,  så vi gick till tåget å åkte till norge , typ första timmen däär vare kul sen så blev det så jävla tråkigt, fanns inget att göra vi bara satt i köpcentret å gjorde ingenting, förutom att kolla på fahim , ahahah han hade så tråkigt att han flippade å började sjunga sin roger låt :) " roger va en fågel som gick på droger .. å jag vet inte vad" , sen så började vi bråka med ett rasist gäng asså dom e så rasistiska i norge, asså dom kollar snätt på var enda blatte fan .. iaf sen så åkte vi hem från norge typ kl 3 , å så va vi tbx i abisko kl halv 5 tror jag , jag sov typ hela resan med brighten haha , :) när vi kom tillbaka så fick vi äta typ , sen så vare vatten krig igen å jag blev skit blöt , jag & lisen blev typ heeelt genom blöta, & tro mej de va nt roligt (a) , sen så lite senare på dagen hade jag , puddsan, lisen & najeb schampoo/tandkräm/tvål krig, hela killarnas korridor va bombad med schampoo tandkrääm å skit men iaf de va skit roligt (a) , sen så så gick alla runt busade å grejjor , sen så vi trodde att onsdag natten skulle bli den bästa eftersom att det var den sista i vandrarhemmet men de blev inte så lyckat , alla började typ bråka för massa grejjer å så men sen blev de bra, på natten så sa lärarna att den här natten va alla tvugna å sova å dom satt i korridoren å vaktade , men alla hoppade ut genom fönstrena ahaha , iaf sen så kom killarna + brighten & olsi in i alla rum typ å hällde tandkräm på alla jag klarade mej som tur , sen så sommnade alla å jag å raman låg i bäddsoffan til kl 6,30  på morronen å blädrade i veckorevyn, sen så sov vi 30 minuter sen så kommer maria in :
Dag 4 : Maria kommer in  , väcker oss alla , sen så va alla tvugna att börja städa sina rum , packa sina grejjor & så , sen så gjorde alla de sen kl 10 gick alla på naturum jag höll på sommna så ; jag , reggie , brighte, puddsan, raman , micho & lisen gick tbx till vandrar hemmet å sov , typ i 3 timmar , sen så fick vi laga mat å sen ät vi sen så tog alla sina väskor å stack , vi åkte samma tåg tbx i tåget delade jag "cupe" med raman, & sammi sjukt roligt, ahah <3 sen så åkte vi bara tbx alla sov mkt i tåget för alla va typ skit trötta, sen vaknade vi fixade sängarna packade grejjerna igen å gick av i sthml , faan vad jag saknade hem asså , men nu saknar man alla i klassen :( , iaf den där resan va ett minne för hela liven kmr aldrig glömma de va som än händer & sker, :)
 hahah övriga saker som typ inte kunde nämnas i dagarna va ;
2 fönster gick sönder , 1 lampa , brandlarmet sattes på 2 ggr, mat brändes , hahah vi är blattar vi asso (a) ,
kmr sakna "oumar&gänget " som dom har blivit & invandrar verket , :((
bilderna kmr senare på dagen :)
norrland 27/5-1/6 = MEMORIE FOR LAJJF <333

Kommentarer
Postat av: Hoomiee

MINNEN FÖR LIIIIVET!!!!! FAAAN VAD KUUUL VI HADE! :D <3

2009-11-09 @ 14:57:20
URL: http://Liizy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0