första ggn man badade utomhus 07 ^^ .

igår så badade jag för första gången utomhus,va me mina älskade tjejur ; elise,miriam & sammi ..asså vi hade så sjukt kul , kmr aldrig glömma dagen fan , vi badade sen hade vi fiskmås krig, ahhah men sammi hade sin sockerkaka å alla fåglar attackerade , & miriam å jag troo mej vi va RÄDDA !.
men iaf vi badade elr iaf ja sammi & elise å miriams sko , ahahah jag råka kasta in hennes skoo i vattnet , fråga nt ens hur ^^ .. men iaf så det var iaf första ggn man badade utomhus 2007 , Om tvåå dagar sticker jag suuuuuuuuckers, ahha :)
åker på söndag, wuhu , abisko here we come :)
hare bäst alla människor , ps vad ska ni göra i helgen ? :D
KOMMENTERA :D
<3 // sheerin


Kommentarer
Postat av: buyddydhdndhd

Jätte fiiint puddsan ;D (L)
det ser ut som om ni hade väldit trevliit HAHAHA
Hare bra <33

2007-05-26 @ 13:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0