10:58

hej ärligt talat säger ja inte förlåt för det värkar helt seriöst som att ingen läser min blogg , men i fredags fick ja höra att min älskade elise gör dt så dt här skriver ja för hennes skull : Torsdag & fredag va min ena lärare sjuk så fick sluta två timmar tidigare och som vanligt så går hela klassen till V-by hallen och så är alla där , i fredags hade ja gympa som sista lektionen spelade innebandy ( ja tror dt är typ första ggn ja verkligen anstränger mej så mkt på en lektion ) haha, sen efer gympan så vare jag,danni,elise,natta,zamzam&sapna kvar där ja låg på golvet typ i tio minuter sen elise ja hennes flipp , hon satt på sig sjal och började springa runt och låtsades att en stolpe va hennes man , sen kom elise och trampade på mig så ja gick upp och slog henne sen så fick ja också flipp stakars natta som satt vid alla skor , ja och elise tog alla skor dom kanske var 10 st elr ngt först kastade vi upp alla i taket sen på natta (stakars henne ) sen tog vi kvarglömda kläder och kasta in dom i duschen och satt på duschen haha , ja vi är inte normala vi vet . sen min helg hmm igår var ja hemma sen åkte ja me mamma och handlade ( hade inge bättre för mig ) sen på kvällen gick ja till shell med puddsan vi köpte varm oboy och muffins & hon donut typ , sen gick vi hem och vi tog massa bilder ni får dom sen när hennes dator har kommit tillbaka,  idag ska ja till upplandsväsby igen typ , skola immorn ( ooorka ) iaf , fick g+ av vg på no provet , som vanligt fick min lilla smarting elise bäst ( stolt över henne) iaf vad har ni gjort och vad ska ni göra ?

take care loove your;Sheeerin <3

Kommentarer
Postat av: Leyla

jag läser din gris!

2007-11-11 @ 11:47:35
URL: http://luxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0