10:31

godmorgon alla människor där ute ! tidigt vaken som vanligt fast ja gick och la mig typ klockan 2 igår vaknar ja nu , aja orättvis värld haha .. ídag bär det nog av till hallonbergen & gissa vem ja ska träffa om inte min älskade geeek <3 seriöst vad ja har saknat henne haha , dt blir nog dt vanliga åker dit är ute går till mc'donalds sen bråkar vi om vi ska gå till willys eller inte haha sen hem till henne , asså de bara en sak jag hatar med att vara där ursäkta mig alla som bor där och geek men den där otroligt hala och långa baken verkligen me på listan saker som ja : inte gillar ... hahaah men så länge ja får träffa tönt så gåre nog bra .. så iallafall vad ska ni göra idag ?
Skriver mer ikväll och är det bara ja som har märkt ? ja har börjat skriva mycket oftare nu ( proud) ,

Take Care Love your / Sheeerin <3

Kommentarer
Postat av: Leyla

hahaha, jag hatar den också! men du; man får snygga men och fast rumpa. hahah!:D
det är bra attt du börjar bloggga mycket, loooove your bloooogg:D

2007-10-21 @ 10:52:07
URL: http://luxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0