.. underhållande bloggar

jag satt å kollade runt på massa bloggar & så märkte ja hur sjukt kul det är lixom , det är faktiskt jätte roligt & underhållande så jag säger bara till er alla som skriver blogg : tack så mycket .
dagarna rullar på som vanligt har bara gåått i skolan typ 2veckor och 2 dagar å dt känns redan som om ja håller på sommna till döds i skolan . hmm vad har hänt dom senaste dagarna , ursäkta men ni vet sherrin=(fiskminne) , efterskolan har dt nog alltid bara vart va ute efter skolan typ vid skolan 1-2 timmar sen går man hem läxor&data, tiden bara rinner,och för er som inte har min nya msn så här får ni den har skaffat ny för den förra blev knasz ; 
[email protected] , iaf folk jag säger bara ; f ö r l å t , förlåt verkligen för att ja aldrig skriver men det känns så onödigt & nu ska ja inte säga ska börja skriva oftare för ja vet att ja inte håller det , men men sköt om er & ha dt chil <3
//Sheeerin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0