13:07

Jag kommer från: egypten&palestina
Jag är just nu: førvirrad
Hur gammal är du: blir 15 i december
Tycker du om någon just nu: vænner&familj? ja :)
Om sex månader är jag: elev i nian haha .
Gröna eller röda äppeln: grøna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen aning.
Gillar du golf: har aldrig spelat riktig golf.
Vilken tid gick du upp idag: typ 10.00
Har du sovit i din egna säng inatt: nej :/
Har du strumpor på dig nu: neaaj
Hur svarar du i telefon: hallo ?
Är du ensam nu: nej
Vad ska du göra ikväll: vet inte
Vad ska du göra imorgon: gå ut sen packa ;)
Var vill du bo när du blir stor: dubai elr kanada.
Är det okej att gråta: absolut
När grät du senast: kommer inte ihåg:o
Vilken årstid tycker du bäst om: sommar
Laddar du ner musik och film från internet: (A)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: tror nt dt skulle hænda :(
Bär du glasögon eller linser: nej nej :)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej,man ska ha dt man vill ha.
När går du upp ur sängen på en helgmorgon: helt olika :S
Har du piercing: nej nej
Vill du gifta dig: det vet jag då
Vill du ha barn: man vet aldrig vad som hænder i framtiden ;)
Solar du ofta: njaa nej .
Är du bra på att laga mat: hahahah dt e en intressant fråga.
Gillar du att dansa: nææ
Är du flygrädd: Neej ælskar att flyga
Hur vig är du: jag vet inte
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten med mnga isbitar
Vilken är din favoritglass: Magnum Double & Callipoo
Tror du på ett liv efter döden: ?
Vad heter du i mellan namn: Evelina
Är du morgon eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska utan tvekan haha
Vilken ögonfärg har du: bruna.
Vilken hårfärg har du natuligt: brunt
Vilka hårfärger har du haft: min naturliga hela tiden ..
Har du någon gång gråtit dej till sömns: troor inte dt :)
Biter du på naglarna: tyvær ja en vana :(
Är du beroende av något: massor
Röker du? never ever ! :)
Vad var det senaste du sa: nya.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej inte just nu. Fast ibland
Vem kramade du senast: min mormor tror jag ;$
Saknar du någon nu: Ja før mnga ..
Hur många lampor har du i ditt rum: en ?
Vem ringde dig senast: mamma
Gillar du att slåss: HAHA , beror på vem :)
Vad är du allergisk mot: inget va jag vet ..
Var du glad igår: tror dt ;)
Vad är din favoritfärg: just nu mørk blåå (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0