happy birthday :D<3

shululu dagen blev som planerat släkten kom å vi fira mig, de va fett chill hahah asso ja har tuuungaste familjen sväär asso, sen fick ja mina presenter som va mobil från morbror som ja fick typ för en vecka sen , sen parfym ( beckham's) pengar pengar pengar, en ny plattong , simpson sak å andra saker, sen så ska ja köpa mkt mkt saker immorn för mina pengar som är 1000 av mormor ( har slösat hälften :/ ) 1000 av morbror, 500 av "moster" & 500 av mami <3 så ja har alltså 2500 att köpa saker för mohaha d ska bli kul , ska försöka ladda upp bild på plattongen ja fick å parfymen, va ja köper immorn får ni se, ps. ska lägga upp bilder från idag å så senare när ja har fått dom :)
my biiiirthday om exakt 1 timme & 20 minter ^^ <3
see ya <3
 
1 bilden den rosa plattongen e min, andra bilden  parfymen e min, tredje bilden fem sånna e mina mohaha :)<3

Kommentarer
Postat av: Lori

plattången är skit bra!:)

2008-12-10 @ 19:49:22
URL: http://panossian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0