shopping ?

shululul, den här dagen har varit vääädligt lång känns det som, igår somnade jag runt ett tror jag,
sen så skulle ja möta elise samantha homie & nurén i centrum 11 å ja satt alarm klockan 10 började fan nästan gråta kändes som att d va skola igen förutom att man fick två timmar sovmorgon men ja vaknade ändå 20 i 11 för att n väckte mej annars hade ja kunnat sova minst 2 timmar till, så iaf ja var tvungen att skynda mej ta på mej kläder å gå upp ti centrum,
vi kom dit sen sprang vi till gina asso dom hade haft öppet typ tio minuter å dt va överdrivet me folk asso driver nt,
vi lekte smarta å trodde vi va dom ända som skulle va där på morronen men felfel hade vi iaf, alla sprang runt å kolla saker,
ja lyckades köpa ett paaaar jeans, ja har velat ha dom ett bra tag men aldrig köpt dom men sen så hitta ja dom & dom va på rea så d klart man ska köpa dom, sen gick vi runt typ 3 timmar sen köpte ja mascara sen hårnålar å lite sånna där små "onödiga-saker", sen så mötte jag å n upp mamma å dom åkte å köpte pizza kom hem å åt å nu sitter jag här vid datorn!:) jag behöver fortfarande köpa tröjooooooor, å sen skor !! See yaa <3

om du ska köpa en mascara som e bra köööööööp den här lovar skit bra finns å köpa i alla affärer som säljer smink, kicks åhlens osv (: priset ligger på 120-139 beroende på affär , its worth it belive me (; <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0