yääässir

shululul , hade inte tänk blogga på ett tag för har inte haft lusten,
men sen efter att sitta vid datorn i några timmar å nt ha ngt å göra så har man nog inget annat val?
dom senaste dagarna har jag inte orkat gå ut så har bara suttit hemma för dt mesta, kollat på en massa gammla filmer,
som jag redan har sett typ hundra ggr men när man har tråkigt så har man? åå ja känner verkligen att jag börjar bli sjuk :(
inte sjuk alls det började med att jag hade ont i halsen , sen huvuvärk å nu typ helt täppt, jätte irriterande,
jahatar att vara förkyld dt e fan de sämsta av allt man kan nt andas åå sen på nätterna när man ska sova asso iff,
så till nyår perfekt så kmr ja vara dunder förkyld, kan dt bli bättre? :)
Nää men nu ska ja gå röra mej mot tv:n å tror ja somnar tidigt idag, ajjuuste ja mst bara sga ja har börjat vakna sent , asso d första ggn alla mina lov max 10 så e jag vaken nu vaknar jag vid 1-2 dt är uuunderbart, men dt förstör hela dagen för man vaknar äter frukost fixar sej sen ere mörkt å du vill man sova igen hahah knas, jajaj see yaa (A) <3
2009 om 3 dagar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0