01:06

asså jag måste bara få dela me mej av min tankar , jag e inte rädd för så mkt här i livet, men min verkligen största rädsla e att förlora ngn mam verkligen älskar, asså tanken på att ngn bara kan försvinna på en sekund ett andetag,en hundradels sekund vad som helst, som många ggr man har bråkat me ngn å man sgr saker typ som "jag hatar dej" "jag vill aldrig se dig/prata med dej" å sånt, tnk om man sgr dt å så e dt dt sista man har sagt ti den personen, för den personen spelar dt ju ingen roll den kmr ändå va död men du? du själv då , asså man kmr få leva med skulkäslorna,tankarna i resten av sitt liv ? därför man ska tnka på vad man sgr å sånt, jag kanske inte heller e den bästa på att göra dt , men men ni alla har säkert läst om alla som dör nu redan vid ung ålder, så man vet aldrig vad som kan hända , så ta vara på dom ni älskar å gör inget ni senare kommer ångra för kom ihåg anywhere,anyone,anytime !

natti natti  <3 // sheerin :)

Kommentarer
Postat av: sami

aaawww :( , fhaan va du har rätt asso påriktit :S

2008-07-25 @ 00:20:52
URL: http://saamiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0