- ingen rubrik -

shululu alla människor ! <3
idag var ja i skolan, asså ja kan verkligen inte gå upp på morgornarna jag måste gå hemifrån åtta typ & ja går upp typ 5 i haha , ja kan nt gååå upp . så jag höll typ på somna på alla lektioner men ja höll mej vaken iaf, sen kom jag hem & har bara suttit hemma faktiskt , mamma ska komma hem nu me morfar, pinsamt har nt träffat han på typ 10 år menmen:$ <3 idag e dt inget roligt på tv måste försöka bli klar med massa so uppgifter, asså det tar faan aldrig slut, så fort man blir klar med något så kommer det ngn nytt man ska göra ? idag var det fett dimmigt ute hela dagen från början trodde ja fan d va min syn men sen så visade sej att d va dimma hahah  ( lite dum e man jaja ) :)
see ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0