bio/skola/helg

shululul alla människor <3
dom senaste dagarna har jag inte gjort så mycket faktiskt, i tisdags var ja me morbror syster & kusin i kista titade på bio sen åt å så , tittade på james bond ( 007) Quantom of solace (?) den var faktiskt bra, jag har typ aldrig tittar klart på en hel james bond film i hela mitt liv tror jag , men ja gillade den ni som gillar action ska apsolut gå titta på den, vintern har kommit de typ is på hela gatorna , det snöade igår igen, sen så har den nog inte hänt så mycket, skolan som vanligt skit tråkigt ( -.- ) MEEEEEEEEEEEEEN YES imorgon e det fredag :D:D:D:D:D:D, i helgen vet ja faktiskt inte va som kmr hända immorn efter skolan ska ja iaf ut m mamma va ja vet , lörda & sönda vet ja inte än , menmen ngt görs säkert i iaf :)see ya <3
- NAAAAAAAOÉN FYLLER ÅR OM 7 DAGAR  , HOOMIEE OM 10 , ELISE OM 18 - GRATTIS I FÖRSKOTT ÄLSKLINGAR ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0