gymnasievalet ?

Shulululu alla människor <3
dom senaste dagarna har jag bara varit i skolan , skit tråkit som vanligt .
idag var hela klassen på "gymnasiemässan" i älvsjö haha dt var typ 200 olika gymnasier där jag gick förbi alla å ba aa ja vill börja hos er tog papper å stoppa dom i väskan helt patetiskt och onödigt för jag kommer inte ens orka läsa haha, asso kan någon hjälpa meeej ? vilket gymnasium ska man välja asso ja trodde aldrig aldrig aldrig d va såhär jobbit, för mej dt står mellan :
1. Tensta - natur
2.Tensta - Sam juridik
3. Thorildsplan- samsam ?
 sen östra real brännkyrka kunskap å en massa massa andra, å plus ja vet nt ens hur mkt poäng ja har för mina betyg har nog sänkts och höjts , någon hjäl?
ska ha möte me stefan under veckan våran syo , nt för d e ti ngn hjälp menmen .. :(
När vi kom hem så var man egentligen tvungen att gå tbx ti skolan för att vi hade två lektioner men varken Jag, Samantha ( sammi ) Sapna ( nurrén) eller bright pallade gå så vi gick å satt på mc'donalds typ två timmar haha sen gick ja hem å nu pallar ja nt gå ut mer i skit vädret ska nog sova nu tror ja e skit trött .. :/
See yaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0