spex biiild :)

shulululu alla människor . hur mår ni ? nu fick jag ett sånt här blogg ryck haha, att skriva blogg & jag kommer säkert säga aa ska börja blogga å sånt men sen vet ja att dt intee kommer hålla så tänker iinte säga dt haha. Oj oj mycket har hänt den senaste månaden , skolfoto toog vi hahah sjukt söta alla blev, bilderna har inte kommit än fast dt har gått typ 1 månad men så duktig som min smarta klass är tog folk med säg kameror så nu ska jag få dela med mej av dom fin fina bilderna så ni också får se haha. Hmm vi hade två veckor prao också sen så nu har man en veckas höstlov haha , dt här lovet har varit så ooonödigt dt har gått snabbt men ändå sakta, asså dagarna har gått långsamma dt är nog för att man bara har suttit hemma & inte gjort så mycket plus att dt bliiiiiiiiir möörkt fett fett snabbt nu för tiden , vintern har kommit nu e dt ba att vänta på snö * WUHU VA KUL * -.-
Hmm jaa bloggar mer sen när ja får ett annat ryck hahah :D<3


- HAHAH alltid lika söta <3 -

Kommentarer
Postat av: amalen

haha damn va roliga alla ser ut! :D

2008-11-03 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0