klädsim -.-

Shulul bloggen, en extremt trött sherin som skriver , idag gick skoldagen ganska snabbt faktiskt, hade syslöjd där jag fortsatte på min stickning, sen hade vi so där vi jobbar om eu, jag jobbade fett effektivt idag stoltstolt, sen så hade vi simning, elr faktiskt klädsim, d va mkt jobbigare än jag trodde men ja klarade mej å blev godkänd iaf fast några gånger va ja nära på av dränkas å dö, eftersom n' skulle "rädda" mig å hon dränkte fan mej, men d va fett kul menmen  nu är ja jätte trött å hade gått å lagt mej för att sova men sen ringer mamma å sgr att hon e påväg från jobbet, så nu måste ja byta om igen å springa upp till centrum -.- så see yaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0