tisdaaag

Shululu en irriterad sherin som skriver idag igen, känns som ja e ganska irriterad dom här dagarna, men asso min idiot mobil fungerade som vanlgit igår sen så slutade ja få fram alla sms, sen ringde ja comviq å dom sa att det kunde bero på massa olika saker å att ja skulle testa lite grejer så ja gjorde d men d funkar frtfrnde inte, sen så ringer ja dom nu å sgr att ja mst vänta med mitt kort i en annan telefon i fyra timmar, å sen om d inte fungerar så ska ja ringa tillbaka, men det blir imorgon eftersom att dom stänger deras kundtjäns vid åtta, helt idiotiska asso ohh!! .. iaf dagen rullade på som vanligt, började 8.10 tycker d otroligt tidigt men man har inga val vaknade ganska sent men hann ändå, sen vare lektioner som vanligt, å sen vare kängruprisutdelning för matte tävling i aulan, där b & n vann så grattis till dom<3, sen så va min språkvalslärare sjuk å ja skulle ha en annan men orkade verkligen inte gå så chillade me n,s,k å massa andra ! =) <3
Sen efterskolan va ja tvungen att springa hem snabbt eftersom att mina morbröder från tyskland kommer nu när som helst, så va tvungen att städa flytta mina saker å så ! så nu kan ja inte få fram några sms tills imorgon tror jag får se om d blir bättre då ! :(
aja kommer somna snart så måste sysselsätta mej själv!
dagens tumme upp: slippa gå på språkval haha (A)
dagens tumme ner : comviq som är hjärndöda -.- ..

See yaa <3
" Tell me why your looking so confused,
when im the one who didn't know the thruth ..
" Jojo - leave <3


Kommentarer
Postat av: saamimi

hahah vf såå irriterad?? vem e B ?? menaru BB? haha

2009-04-22 @ 17:14:14
URL: http://saamiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0