onödig tisdag ..

Shulululu alla människor, dagen idag har kännts helt å håller onödigt om jag får säga mitt, det började med frukost och det kallar jag inte frukost det var typ ägg med hårt bröd och massa konstiga saker så jag åt ingen frukost och det gör jag aldrig så det var ingenting nytt sen hade vi föroläsning i aulan typ om hälsa lika ondöigt det sen skulle vi ha grupp arbete och göra en pjäs hahah vi va "bäst" men iallafall sen hade vi lunch och sen hjärt och lugnräddning vi fick typ testa på en docka och lära oss hur man skulle göra, ja garva hela tiden alla va så säääääämst hahah men dt va iallafall kul sen efter skolan gick vi till hallen va där en stund sen gick vi hem jag gick till skolan me r och m' där vi skulle hämta r's lillesyster sen kom jag hem försökte verkligen hålla mej vaken men däckade på soffan på en gång sen vaknade jag och har inte gjort så mycket sitter och pratar me s&n nu hahah dom r psykade men det är ingenting nytt, biig loove till er <3 imorgon ere booooooowling i åkeshov det e typ jag nyrén lisa matarr erica och några till från min klass som ska dit så det ska bli kul , så nu ska ja chatta vidare lite och prata me mina psykoser hörs imorgon , see yaa =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0