senaste veckan i ett ..

shululul kääraste människor, förlåt mej för det dåliga bloggandet har inte bloggat på ett bra bra tag och det är för att jag inte har haft ork och tid, mn nu ska jag försöka sammanfatta den senaste veckan, i torsdags så blev det av att åka till bjursås där vi åkte från skolan 6.30 å kom hem typ 19.00 resan va helt underbar bussresan va nog det bästa av allt, har lyckats göra ett "collag" som kanske inte är den finaste men den får ni iaf se några bilder på, sen så i fredags var det helt vanlig skoldag, dagen kändes helt seeg eftersom ja va helt död efterskidorna, men det va sista dagen innan lov så det va inget att klaga för, sen har det varit lov och allt har bara rullat på har tagit det lugnt och sooooovit otroligt mycket men väldigt sent å nu e mitt problem att ja inte kmr kunna gå upp till skolan, hjääälp!=( syster fyllde år i tisdags också vi skulle ha typ en middag hemma för henne , massa saker hände så det blev inställt tyvär, imorgon e sista dagen av lovet orkar verkligen inte med skola alla nationella prov och allt är nu, kill mee ! Jaja människor inte så mkt mer har hänt så dt finns nt så mkt att nämna, i veckan köpte jag också nya skor ääntligen, dt blev ett par helt enkla svarta sånna där med skosnöre, sen ett par andra skor som ja blev helt kär i fast dom är sommarskor men dom kmr ta slut så köpte dom me, sen ett par nya svarta jeans mohah! nu ska jag försöka ladda upp collaget sen titta på simpsons som snart e slut =) See yaa dont wanna be ya !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0