söndag , inte som planerat

Shululu alla människor, dagen blev inte som planerad skulle dra in till stan på bio med systrarna men så blev det inte, skulle gå träffa n å va med henne men så blev det inte heller, istället blev jag hemsittandes för flera olika anledningar och nu e jag ganska irriterad har ingen lust att skriva varför men iaf, så resten av dagen ska jag bara ta det lungt, äta titta på tv sen se vad man behöver för kommande vecka för som sakt på tidigare inlägg står det att vi inte har en normal skolvecka , så nu när jag ändå sitter här tänkte jag redigera i bloggen lite, asso designen vi får se hur det går wish me good luck, soo see yaa =) <3


Kommentarer
Postat av: Sami

vem e N?? noah ellr haha??

haha fett syynd vf irriterad??

2009-02-15 @ 18:09:28
URL: http://saamiq.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHAHA AA SJÄLVKLART JA SKA UT ME NOAH ;) <3



hahah för mina dumma syskon -.-

2009-02-16 @ 17:14:23
URL: http://sheeerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0