söndag kväll + låt

Såå filmen tog klart för ett låååååååångt tag sen & jag har verkligen ingen lust att skriva reccension elr ladda upp trailern, asso ja hörde att filmen va sämst, och det var exakt så den va den va. jag hatar verkligen fantasi filmer så inget jag tyckte om , håret blev klart också så nu ere inte så mycket mer att göra idag ska försöka gå sova tidigt så att jag orkar med dagen imorgon å inte somnar när ja kommer hem för hela den här veckan mst ja verkligen plugga vid varje ledigt tillfälle, nu ska jag gå äta lite glass å titta på teve, tror nt ja orkar blogga mer idag men då hörs vi imrgon, godnatt=)<3
Im so paid- Akon n' Lil wayne <3

Kommentarer
Postat av: Sami

BRAA LÅT :D <3

2009-02-02 @ 08:39:01
URL: http://saamiq.blogg.se/
Postat av: nån

glöm inte young jeezy ;)

2009-02-14 @ 13:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0