Veckan i ett ..

Shululu alla människor, då vare ett mkt mkt bra tag sen och det är inte direkt för att jag inte har haft tid utan för att internet sladden till den bärbara datorn har gått sönder och den stationära datorn har blivit så seg och det tar typ 100 år för att bara bli uppkopplad till internet så jag har aldrig orkat sitta där, dagarna har väll rullat på som vanligt, mkt mkt plugg massa prov, har haft matte prov som inte gick bra alls och sen har jag haft ett no prov som gick helt okej faktiskt hoppas på ett bra betyg, vi har haft engelska uppsats att skriva också om " american history x" jag satt med den igår kväll å den skulle va inne idag så jag va uppe till typ ett som vanligt ska jag göra allt i sista sekunden , men resultatet blev helt okej blev ganska nöjd med den, vi har börjat med någontoing nytt i so också , reginoalgeografiskanalys hetere typ skit skumt sen man ska utforska omm ett område om befolkning , industrier och så så jag tog nordafrika, alltså inte bara marocko tunisien och dom utan jag delade upp halva afrika och det arbetet kommer ta en massa tid så är fortfarande inte klar från pluggandet, men nog om det deprimernade sakerna. Rasterna har inte hänt något speciellt, dt känns som att det är massa folk borta från skolan hela tiden och att man aldrig ser vissa men det är för att man kanske har tid elr ngt vet nt. Idag är det fredag tack godegud, imorgon vet nog alla att det är alla♥dag, inte för att det betyder ngt speciellt för mej, men önskar alla som ska spendera den dagen med ngn dom älskar en riktig skön alla hjärtans dag! Nu kommer jag faktiskt inte på så mycket mer att skriva , ska kolla runt lite på bloggar kolla min f-book och så får man se vad som händer sen kanske tittar på en film också=) ajjuste nästa vecka är sista vekcna innan sportlovet, och den veckan har ingenting med närheten av normal att göra, för vi har hälso vecka där vi kommer ha aktiiteter tisdag onsdag och torsdag, och då har jag fått typ Badminton,Bowling och på torsdag ska typ hela skolan till bjursås, vi ska åka skidor och av alla oss som ska åka ere typ 10% som har åkt det inna, så om hela min klass kommer hem med brutna ben kommer det absolut inte förvåna mej , HA HA men mer om det sen nu ska jag rulla vidare,
See yaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0