...

shululu alla människor, då vare ett bra tag sen man skrev, men har inte lixom ens orkat bry mej ,
skolan har börjat igen "wuhu" allt kns bara fel alla lektioner har blivit så tråkiga, absolut inte som förut,
folket i skolan har ändrats å då menar ja inte alla menmen, så dom senaste dagarna har spenderats i skolan,
efter skolan så har man gått till hallen å bara suttit där alla kör fotboll som vanligt å sen sitter man där,
dt absolut inte kul men allt e bättre än att sitta hemma, sen har man varit tvungen att gå sova sjukt tidigt,
men dt hjälper mig självklart inte, jag går och lägger mej vid senast elva å gissa när ja somnar mellan 1 å 2 , å dt e jätte jätte jobbit för dt går verkligen nt å sova, idag så vaknade jag gick till skolan hade alla möjliga lektioner sen gick vi till hallen va där ett tag sen träffade ja mona å irre vi luffa lite sen träffa vi min" bästa vän" moona vet vem ja menar tihihi , sen har jag bara varit hemma å tagit dt lungt. OM JA FÅR SGA MITT DT HÄR ÅRET HAR NT BÖRJAT BRA :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0