händelserik fredag

Så nu efter att ha försökt loggat in i cirka 10 minuter så funkar det, sega dator -.-
går dagen blev som följande: vaknade gick till skolan började halv tio vi fick komplettering för förra fredagen när vi kom tidigare till skolan så man fick sova ut ett tag, sweeet. sen så hade man lektioner som vanligt rast & så sen slutade vi och då kan väll alla gissa vad vi gjorde? jo vi gick till hallen fast vi alla visste att vi kommer bli utkastade men det gjorde vi ändå och så var vi där ett tag massa olika människor, sen gick alla så dt va jag,sammi,sapna,fahim,mona,miriam och karmil kvar, Sammi&Sapna elr "konitshiwaS"(fel stavat ja vet -.-) som dom kallar sig satt och spelade in massa låtar, dom e tungaste deras album kommer ut snart (a) , och sen körde ja å karmil lite fotboll och sådär sen blev vi utslängda så vi går ut och står utanför ett tag sen gick killarna och vi rullade upp mot centrum vi va där ett tag gick runt och så sen så gick alla hem.

Jag hann komma hem laga mat, ja e tuuung på att laga mat sen sätter jag mej vid datorn å då skriver my love("samantha") HAHA, att vi måste till hallen för att göra en sak , secret tyvär kan inte avslöja varför! så jag sätter på mej skorna och springer för mitt liv möter sammi och vi springer till hallen och  vår hemliga plan funkade och sen där såg vi en kille asso helt sjuuuuuuk han kallar sej "tyra banks" å han kan hela topmodel replikerna utan till HAHAH sammi filmade så vi får se om hon lägger upp dom& så kom lisa dit också. Iaf sen så gick vi upp till centrum köpte lite godis och började gå hemåt, jag å systrarna gick hem till mormor där kusinerna å morfar å alla va , vi var där en stund ( typ två timmar) sen kom mammas man och hämtade oss å vi åkte hem , jag kom hem och somnade ganska snabbt =)

Nu vaknade jag för ett tag sen har städat lite, ska sätta på mej nu å rulla in till stan med Bigsiz ' såå bloggar sen. SEE YA <3


Kommentarer
Postat av: Sami

hahah fhan va han va roollig! iif I were a giirl AHAHAHAHA

2009-01-31 @ 14:13:22
URL: http://saamiq.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH lägg upp hans video på f-book sen i din blogg TAHAHAHHA ! =)<3

2009-01-31 @ 16:57:35
URL: http://sheeerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0