plugg

Shululu alla människor, yes dagen blev inte direkt som planerad men jag åkte in till stan me syster vi tittade runt lite hon köpte några saker, men jag hittade inget fint, asso ja har märk alla affärer elr nästan alla dom flesta har börjat sälja typ"emo-kläder" ,allt svart me dödskallar å saker inte roligt =( Menmen, sen kom jag hem har bara suttit framför tv:n inte orkat göra något över huvudtaget, jag måste verkligen plugga dt e så mkt vet nt vart ja ska börja, tror ja ska börja me so:n & försöka göra lite matte, men matte boken e i skolan så jag kmr inte så långt, å nu kom ja på att so böckerna också är i skolaaan ohh, dt ända jag har hemma e no och jag orkar nt med dt, asså nästa vecka kommer bli jätte stressande vi har:
- So, ett helt häfte om andra världskriget ( asso läsa & svara på frågor)
- Matte prov
- Kemi prov
- Svenska nationella muntilga&skriftliga
- Börja nytt kapitel i matte
- Börja med något nytt i no:n
- Engelska uppsats "american history x"
& säkert en massa andra tusen saker som jag inte kommer på , nu ska jag gå sova tror jag mår inte bra & orkar nt med plugg =( See yaa <3


Kommentarer
Postat av: Sami

hahha näästa gång ska ja tarejj ti ställen där de finns riktigt fina klääder :) <33

2009-01-31 @ 22:22:04
URL: http://saamiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0