21:th of July

låååååååååång dag .. drog ut med familjen en snabbis, vi promenerade och handlade helt onödiga grejer sen mötte jag upp massa människor vi satt och chillade i mc'donalds sen så gick vi runt lite i centrum, träffade Fahim & Micho som jag inte hade sett på öveeeeerdrivet länge så de va nice, sen mötte vi upp några andra och satte oss å tog det lugnt i ett "lusthus typ" satt där ett bra tag, måste bara säga att najeb är bääääääääst haha asså han är så jävla rolig fast han själv inte fattar det! Iallfall sen drog jag Hoomiee & Nyrén därifrån och sen har jag bara varit hemma och inte gjort så mycket! Stakars lillesyster sitter och klagar på att allting är tråkigt, så ska gå hitta på någonting med henne nu! Vad gör man inte för dom man älskar hahaha?!
ajuuuuuuuuuste, min otroligt dumma hoomiee bokade sin resa till London idag! är otroligt glad för hennes skull för jag förstår vilken ångest dt är att bara sitta i Sverige, men hon ska vara borta överdrivet länge fan 2 veckor! Jag kommer dö här utan henne, men ska försöka vara glad för hennes skull -.- Laaaater people ♥♥

Kommentarer
Postat av: Hoomiee

BLOGGA MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER !!! -.-

2010-08-20 @ 01:55:49
URL: http://Liizy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0