Nittonde Juli

Tjenixen people! hann inte blogga på morgonen eftersom jag blev väckt av kära nyrén, låg å prata med henne typ en timme sen blev det stress ^100, fick skynda sätta på mig och dra ut för att möta miriam och så snabb som hon e så fick jag vänta jävla tjugi minuter tills hon kom sen drog vi till centrum och fick återigen vänta på dom andra tjejerna, haha det blir alltid så när vi ska göra någonting alla kommer minst en kvart sent! vi köpte godis och massa sånt sen rullade vi till kanan, raman kom dit å vi överraskade henne satt och tog bilder spelade kort osv osv .. bilderna kommer sen när raman&hoomiee  har skickat dom till mig! som sagt kom nyss hem sitter här med miriam vi ska snart rulla ut å dra till henne sen blir det nog att möta tjejerna igen, ingen orkar sitta hemma i detta väder! så nu drar jag ut vi hörs senare (; ♥♥
miriam vill att jag ska skriva att hon är: jäääävligt ball och att hon glittrar och att hon är värd fantastiskt mycket!
HAHAH som sagt tjejen är inte riktigt frisk ;)


Miriam Sötis Right now ;)



Kommentarer
Postat av: Miriam the Awsome

Sherin... det kmr bli mord om du inte tar bort bilden!-.-...

2010-07-20 @ 00:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0