kmr nt på någon vättig rubrik <3

nuu fåår jag ffs skämas lite ju ! (a)
heej på er alla goda & fina människor som läser min tråkiga blogg.
dom senaste dagarna har jag , typ "shoppat" om man sgr så ,
i lördags & söndags har jag vart i centrum me habitbi ( raman <3 ) ,
vi handlade lite till resan , wuhuu åker om 4 dagar XD
shiiit vad jag längtar , kmr bli så kul jag lovar ni ska få minst 10 bilder när jag kmr tbx, :)
mamma har köpt en ny bil iaf, en jeep mercedes benz elr hur  de stvas , skiit fin .. <3 ,
hmm de va nått men jag skulle berätta men kmr nt ihåg , =)
& sen lämmnade jag in min fina älskade mobil idag , på lagningen för tredje gången ( *snaaark* ) .. men ni kan fortfarande ringa å hålla lilla Shishi underhållen , ahhaah skojja (A)
men jag har annan mobil så ni kan ringa xD  men men iaf, hare bääst alla mäniskor =)

// sheeeeeeeeeeerin xD
image16 image17 image18
underbara shopping dagen me min kurdi , nya bilen , mobilen som e på lagning :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0