Orkar inte skriva ^^

orkar inte skriva mkt skriver kort bara (!)
idag hade jag so:prov de gick ganska bra ,
men efter som det var prov så fick vi sluta tidagare så jag slutade kl.13,00
sen så stog jag å prata me massa folk sen gick dom å då vare :
Jag,raman,buddy,micno,sammi,zamzam,& danni kvar vi stog å gjorde ingenting ,
jag å mich stog å spottade , vi spottade 50 spott "FLÄCKAR" tillsamans *STOLT*
ahhah , sen så gick ja runt me buddy,raman & micho å pratade sa inte så mkt ,
vi gick bara runt , sen gick jag hem å sov (A) ,
så nu ska jag väll bara sitta vid datan äta, duscha teve elr nått :D
Heerråå alla människooor :)

// sheerin


Kommentarer
Postat av: Leyla

WWW.LUXY.BLOGG.SE <------- DEN BÄÄÄÄÄÄÄSTA! ;)<3

2007-05-10 @ 20:17:04
URL: http://luxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0