13:03

är det bara jag som tycker att jag har blivit udda ? jag vaknar för tidigt nu typ klocna 8-10 varje dag och det är helg ? är nog bara för att jag är så van att gå upp till skolan , tyvär. vaknade vid 9 idag , satt och kollade på oc tills nu . asså seriöst det är så kallt uuuuuute kallt kallt kallt asså .. igår va ja me pappa fick lite nya grejer , en tröja mjukis och ett par skor tackar tackar , ja skulle kunna sätta in bilder men lite svårt eftersom min korkade mobil inte fungerar ska lämmna in den för typ 18939384 gången sen ja fick den , iaf idag ska ja nog ut kvävs av att sitta hemma men fryser när ja går ut ? jag har hört att jag är konstig ;) .. vad ska ni göra idag då kära människor ?

take care ; love your ; Sheeeerin <3


Kommentarer
Postat av: Leyla

hahah! sätt på dig vinterjacka som vissa andra dumma tönt!:D

2007-10-14 @ 18:46:22
URL: http://luxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0