20:53

hejhej alla människor , hur mår ni idag ? Själv så är jag trött trött trött .. va i skolan halva dagen sen var det dags att åka till "rissnehallarna" vi åkte dit eller jag sammi elise & några andra från skolan . vi skulle köra tunering me andra lag , seriöst dom va fett bra dom va ett helt lag me kläder och allt te skilland från oss , iaf dt var iaf kul så skiter i poängen haha dom är pinsama kmr ändå inte skriva dom haha :) .. hur har er dag varit ?
fredag imrogon ÄNTLIGEEEEEEN ! <3 sen höööööööööööstlov jippi jippi jippi jag är glad glad glad asså seriöst så orkar jag inte med skolan , men seriöst vart rann tiden iväg ? dt har gått så snabbt ?(!) ..
Iaf skriver mer imrogon ... Take Care Love your / Sheeerin <3

Kommentarer
Postat av: Julia

svar: tack så mkt :) ha en fin kväll!

2007-10-26 @ 22:32:39
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0