'


shululu idag vaknade jag på helt fel sida venne vrf, men ja vaknade ganska sent vid elva tror ja men gick inte up från sängen förens typ halv ett moahha, å då va ja bara arg å irriterad venne vrf har vart d hela tiden tills storesyster kom å rädda min dag å sken upp dagen igen , big lööve to u <3 , iaf så har ja bytt om efter att leta efter kläder typ tre timmar sen så satt ja på moi å fixa mej , ska snart träffa syster i centrum tror ja vi ska köpa saker å sen åka ti kusin för hon fyller år å fira hne, d blir nog chillbill, å sen ska ja hem å mst bara göra min dumma bilduppg , för ja har nt gjort den än hihi å min lärare märkte d så ja mst göra den så ja kan lämna in den immorn, månda&tisda e dom ändå jobbia daggarna i den här veckan för då har vi lektioner som vanligt sen så onsda torsda så ere nog fritt vilken lektion man vill ha göra klart städa å sånt shit sen på FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG LOOOOOOOOOOOV ! WIHUHUHU , inga ord kan förklara hur glad ja e gooodbye schooool xD <3
slänger upp en tung låt oxåå :) <3 cya <3

Akon feat. Colby O'Donis n' Kardinal Offishall - Beautiful :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0