bowling

Shululul bloggen, idag har varit en helt chillig dag det började med att jag vaknade klockan nio, gick upp tog det lugnt satt på mej sen gick jag till skolan , och där skulle vi gå promenad så jag orkade inte så jag lisa & irani gick för att titta på några som hade dans hihi, sen efter det gick vi upp till centrum åt på mc'donalds det va typ över 2 månader sen ja åt där ja driver nt =o , sen så åkte vi iallafall till åkeshov och hade booowling, skit kul körde med n l & d, jag vann alla dom mohaah ( stolt ) sen så kom ja faktiskt 2:a av alla som bowlade i hela åkeshov, sen åkte ja hem mötte m, s , e f och några andra sen gick vi runt och köpte godis chips och sånt till resan imorgon , för imorgon ska vi till bjursås och åka skidor, och alla vi som åker elr hälften av oss har aldrig gjort dt förut ja kmr kma hem med brutna ben inte kul inte kul, iaf så nu har jag dödat ipoden med massa låtar som man kan lyssna på imrogon, sen så ska jag packa om en stund fast jag fattar inte vad dt är man ska ha med men iaf, wish me good luck =) bilder från bowlingen kmr så fort l har skickat dom, nu ska jag gåååå göra kalkonmackor och äta det mhmm love it! <3 See yaa =)

Kommentarer
Postat av: Hoomiee

haha homiee vi e så lata xD



aa du ska få dom så fort jag har lagt in dom =) <3<3



älskaar deej homiee tack för du övertala mej att kma idag och tack för du gjorde min dag minnesvärd! <3<3<3

2009-02-18 @ 21:52:01
URL: http://justbeingliz.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAH jag vet , men vi skulle gå ju men vi "kom sent" 8-)<3

ja har fått vissa av dom nu, tacktack !:D



awwww sluuta älsklingen klart ja mst få me min hoomiee, <3 :D

2009-02-22 @ 13:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0