lördag , & bilder =)

Shululul alla människor, ska nog börja med att säga : happy valentins day till alla människor där ute !
min dag va inte som den skulle, egentligen skulle jag träffa m & f vi skulle bara ta dt lungt åka till stan äta lite å så men så blev det inte för vi alla hade andra planer, så jag åkte med familjen till kista där vi inte gjorde så mycket vi gick mest runt sen åt vi lite köpte saker till syskonen å sen rullade vi hemmåt igen, i kista vare mycket folk ingen ovanlig sak dt e alltid jätte mkt folk där , men dt va så gulligt för alla gick runt med röda ballongen som dt stog I love you på , sen folk gick runt hand i hand å allt jätte gulligt =) Jag har velat ha en sak ganska länge nu och det är ett par gråa tights, svarta har jag och vita men lixom nu känns det så tråkigt och dom gråa tycker jag e jätte fina, ska försöka hitta bild på dom, och sen så måste måste måste jag köpa nya skor så det kommer nog under veckan =) Imorgon blire nog bio i stan annars så vet jag inte=) see yaa<3

bild ett : tightsen jag pratade om , dom jag har sett i affären är bara dom första men dom andra va oxå fina =)
bild två : liknande ballong som alla gick runt med idag, happy valantines day <3

Kommentarer
Postat av: Sami

fiina tiights haha vem e m & f ?? monaa o Fajim?? haha

2009-02-15 @ 15:13:23
URL: http://saamiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0