monday

Shululu alla människor , dagen har varit helt okej , lite saker som har fått en att tappa humöret men som vanligt har jag alla mina underbara vänner runt om mej som får mej på bättre humör på en gång, ingenting speciellt hände nog i skolan, allt va som normalt, jävla bengt ( min matte& no) lärare förstörde mitt humör för att ja fick bara godkänt på hans fula prov ohhh , men ska försöka fixa så ja får göra omprov, för nu har jag ju bekräftat min ansökan om gymnasie å det första valet va lixom natur ? å hallo om jag inte klarar nu hur ska jag göra det sen ? så man får se hur det blir man får ju ändra i april , e skit stolt över "mylove" som har tagit natur natur som första valet du ska nt ändra gumman du klarar det i knooow it, och nu vill hon bli ingenjör and that means mycket matte å hon är verkligen tuuuuuung på matte skit duktig, så om du läser det här masontha så vet du att jag iallafall tror på dej å du ska ta det och ingenting ska få dej att ändra det! Iallafall sen hade vi idrott sista lektionen och efter det gick jag direkt hem sen va ja hemma städade lite åt och nu sitter jag här vid datorn, idag känner jag att jag inte har ngn lust att gå ut har huvudvärk får alltid det efter jävla idrott, imrgon börjar vi iallfall 8:40 och det börjar med frukost och sen ere inga vanliga lektioner varken imorgon onsdag elr torsdag UUUUUUNDERBART ! å fredag tror jag inte ens jag kommer gå till skolan för alla säger att man mår jätte dåligt efter skídresan och är helt död, vi får se hur det blir nu ska jag prata lite med samontha och sen gå sova nog =) see yaa <3

Kommentarer
Postat av: Sami

haha ja klarar om du klarar! <3 men hörreddudu du loggade ut -.- !

2009-02-16 @ 22:43:30
URL: http://saamiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0