veckan i ett ..

shululul, nu blir det halva veckan på ett inlägg , har inte orkat / hunnit blogga för har haft prov nästan varje dag har suttit & "tränat" till det sen inte haft tid för datan menmen onsdagen hände inte så mycket speicellt var i skolan som vanligt sen torsdag hade vi nationella på morgonen från 8.20-11.30 med en 20 minuters rast, dt tog mej typ en timme att komma igång med jag gjorde det efter ett tag & sen höll jag på skriva sen lämna jag in det, har ingen aning vad resultatet kommer bli men hoppas på det bästa, sen så idag hade vi matteprov på morgonen skit jobbit prov hela tiden & dt blir bara värre å värre, nu börjar engelska , matte & no nationella närma sej å engelskan å no:n e ja fett orolig över, asso vi e dom första niorna i hela sverige som ska få göra nationella i no , jag kommer få ett stämplat ig! skit irriterande vrf ska vi alltid ha sån otur -.- iallafall om exakt en vecka och tre dagar alltså den 16:februari ska gymnasievalet vara inskickat & jag har ingen aning vad jag ska gå, paaaaaanik =( . Nu ska jag sätta mej framför tv:n å så får man se vad som händer=) see yaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0