tjugosjunde juni tvåtusennio

Halloojsan bloggen. Dom senaste dagarna har jag bara njutit av vädret så mycket som ja har kunnat, dagarna har börjat med att man har vaknat å åkt ti jobbet sen varit ute å hemma, jag som alltid blir sjuk när jag badar utomhus( i sverige) har blivit förykyld, skit jobbigt speciellt nu när dt är varmt ute, vaknar minst 10 ggr varje natt, sjuukt irriterande.
Iaf idag vaknade jag av att syster från thailand ringer sen pratade ja med henne å lillebror, saknar dom sjukt mycket, sen somnade jag om å vaknade vid tolv åt frukost städade lite å så sen drog ja ut me mina favoriiter, nyrén , sammi & Elize, vi gick runt lite i centrum köpte några små saker ja behövde till resan sen så åt dom å så, sen gick jag hem kände att jag inte orkade mer det va skit varmt plus att min förkylning inte blir bättre av att va ute, men hade det roligt. Nu försöker jag packa saker eftersom att jag inte har så mycket tid kvar, men det är så svårt lixom det är från 35-45 grader där å jag klarar inte ens av Sveriges sol, så undar hur ja ska klara mej ..
Ajuste The game, Mario Chris brown å massa massa andra har gjort en låt som heter ; In memory of Micheal Jackso, låter är grooovt tuung så lyssna på den om ni hittar den ( finns iaf inte på youtube vad ja vet :( )

Nää men nu mst ja gå försöka packa lite saker :) <3
See yaa <3

FEEEEEM DAGAAAAAAR KVAR ! :D :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0