fridaaay

märkte att jag hade skrivit fel i inlägget över haha .. efter lunchen hade jag två lektioner sen slutade jag, och då kommer världensunderbarastefahim till skolan å hälsa på, sen så väntade vi på miriam&nyrén och så åkte vi alla hem tillsammans, när vi kom till vby så gick vi till hallen och träffade några andra från gamla "Skolan/Klassen" fan aså man märker hur mkt man saknar dom när man inte har träffat dom på så länge .. sen så rullade vi därifrån efter typ 2 timmar, å påvägen hem träffade vi underbara brightiishoooo som ja inte har sett på skiit länge så stog å prata lite med henne å som vanligt dör man av garv varje gång man är med henne.. men sen så blev det för kallt så vi rullade upp mot centrum, jag å lillalina är smarta å går å sätter oss innomhus.. men dom absolut smarta elise,karmil,mona&fahim gör centrum till typ fifastreet plan å spelar fotboll där typ i en halv timme tills vakterna kmr å säger åt dom haha.. they are not normal ! Iaf sen va ja ute lite med nyrén mötte upp lillasyster kom hem å påväägen var det så kallt jag trodde det va istid igen eller något.. men sen kom man hem la sig under täcket titta på idol å råkade somna haha .. vaknade för en timme sen å är fortfarande trött så ska sega mig framför datorn nu en stund sen ska jag nog sova .. imorgon är det löördaaaaaag, and that means sooooova ut !
Bleeeeeeeeeess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0