känns lite som ..

.. en väädligt onödig dag, började med idrott där vi va typ 5 personer, sen hade jag två lektioner, och en håltimme helt onödigt .. & den här dagen har inte varit en bra dag -.- meeen matteprovet är flyttat till 2 veckor tror jag hon sa .. men samhälls provet är ju om två dagar så bäst att börja plugga nu .. så ska göra det en stund sen blir det nog soova tidigt idag för är redan otroligt trött .. aja vet inte va ja ska säga mer vi hörs sen haha ..ajuste min data som har haft något problem ( när man stänger av den så sätts den inte på igen p.g.a något trådlöstnätverk? och jag har inte ens det här hemma menmen konstig data iaf) men nu är den iaaaaaaf fixad, så nu kan ja stänga av den hur mkt ja vill :D HAHA skit glad för den går mig alltid på nerverna -.- bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeess♥

tittade igenom datorn & hittade denna typ 2-års gammla bild på mina älsklingar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0