raaaaain .. -.-

kom preeeeeeeeciiis hem efter att ha blivit helt genomblööt .. regn är ju bara helt underbart ? Eller inte -.-
iaf blev skit irriterad på en jävla busschafför idag, vi sprang hela vägen igenom vattenpöölar å allting sen precis när  sammi kommer fram till dörrarna så stänger han dom , och han kunde inte ens köra ut för det stog en buss framför så vi bara stog å titta på han i typ 2 minuter sen åkte han iväg.. bleev skit arg , men det är synd om honom han har säkert ett tufft liv HAHA !
nu ska ja gå städa rummet som ser helt kaotiskt ut, sen min irriterande dator lever sitt egna liv å vägrar sättas på vet nt vad det är med den -.- man mst starta om den minst 300 ggr å då skojar jag inte .. så ska försöka sätta på den å sen tror nog jag att jag ska sova lite.. börjar ju ändå sent imorgon så det är väl lugnt .. :)
viii höööres :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0