error

känner för att blogga just nu så nu blir det ett inlägg haha va några dagar sen ja skrev, hmm veckan rullade på som vanligt tror jag inte mycket speciellt som hände,igår så slutade vi tidigt så åkte å träffade pappa sen rullade vi in mot stan gick runt där fikade å sen drog jag hemåt å mötte storesyster, imorgon e det såndag( ångestdag)men snart är det hööööstlooov så de ba hålla ut .. idag så va ja iallafall hos mina älsklingar eftersom dom hade sin högtid, ja å systrarna va där vi åt satt å prata dansa å gjorde allt möjligt .. imorgon måste jag nog plugga men får se hur det blir med dt haha .. nyss kändes det som jag hade jätte mycket att skriva men nu har jag glömt va det va haha .. ajuste har utvecklingsamtal på torsdag åxå ( ångest ) fast jag har nog inte så mkt att oroa mig för tror jag haha (a) men man är ju ledig på torsdag, sen så äre fredag sen höstlooooov kilili .. aja nu babblaaarrr jaa baa på en massa skiiiiiit, ska gå tvätta ansiktet & så , sätta på en film and theeen sleeep .. goodnight people :)
" Dom som snackar skit om andra i din närhet, snackar skit om dig i din frånvaro "

Kommentarer
Postat av: Liisaa

" Dom som snackar skit om andra i din närhet, snackar skit om dig i din frånvaro "



Mktmkt bra skrivet hooomiie för det där är fan sant!!



<33

2009-10-18 @ 13:07:23
URL: http://liizy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0