när ja titta på datumet ..

så märkte jag att det var den 18oktober idag, the time is running awaay too fast .. men detta betyder att exakt om 2 månader så sitter jag på ett flyplan to the paradiseeeeeeeee EGYPPPPPT ! :D:D:D:D
så happy så happy så happy .. för dom som inte visste så är ju jag där ifrån ( eller pappa).
va där i somras men bara 10 dagar så på jullovet draaaaar jag ner dit igen, i know man missar jul & nyår , but thats life man kan inte få allting, å en resa back to the paradise betyder nog mer än jul å nyår å allt, kommer ju inte kunna stanna där så övedriver länge för lovet e ju knappt i 3 veckor, men bättre än ingenting, bort från snö kyla å tråkigt land till sol värme å underbart land och träffa alla släktingar .. fast det inte är så "jätte " varmt där under dec-jan, men det är som sveriges "vår" typ så ja överlever nog det haha ..
i mellanlandningen ("transiten") i turkiet, vi va där i 13 timmar, första andra timmen va roliga, sen dom resterande 10 timmarna va SUICIDE.. på bilden är det jag å lillesyster som sover på bänkar utanför en gate haha

Nilen♥
äääh får räcka med dom orkar inte ladda upp fler haha

bllllllleeeeess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0