thats life when u are going to school

har inte bloggat idag & vet inte varför men har nog inte haft tid, va överdrivet trött på morgonen men lite frukost i skolan & idrott med psykopatklassen gjorde allting mycket bättre, engelska redovsningen var till idag & jag som trodde den va till på torsdag fick självklart panik, så under lektionen sitter jag & lilla elise med våra datorer och bara skriver en massa skit , å hon ändrade sig typ 150 ggr om vad hon skulle skriva om .. vår lärare märkte nog att ingen va förberedd så hon skjöt fram dt hela till efter lovet haha, samma sak hände med svenska redovisningen , så dom båda 2 blir efter loveet, nicenice .. menmen natur-provet är imorgon & jag känner världens ångest inför det, kom hem vid 6 & sov i en timme sen har jag varit uppe sen dess & faktiskt bara pluggat pluggat pluggat tagit pauser då & då .. men helt seriöst känns dt som att ingenting har gått in i min hjärna, kanske för att dt är så ointeressant menmen va ska man göra that's life .. ska läsa ett litet tag till nu sen blire att gå sova, ska upp om mindre än 7 timmar.. dagen imorgon är riktig ångest dag börjar med ett engelska prov på morgonen, sen naturprovet, sen italienska prov( en skrivning) sen slutar ja , kommer tacka gud när dagen imorgon är över .. well well goodniight people ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0