graaaaaaaaattis albi!

För ungefär 8 år sen började det en tjej i min pararellklass, under dom två första åren hade jag knappt någon kontakt med denna tjej, efter några år och mycket problem fick jag kontakt med henne, med åren började vår vänskap växa, under tiden har det varit problem hela tiden, men oavsett vad har vi alltit vetat vart vi har varandra! Nu har det gått ännu ett år och min älskade kurd fyller år, en gaaaaaalet rolig tjej som man alltid har roligt runt omkring, som alltid får mig att skratta, och fast hon är en aning efterbliven så älskar jag henne för den hon är och skulle ge upp mycket för hennes skull! Idag går vi forfarande i samma klass på gymnasiet, och om två år kommer vi ta studenten tillsammans, vi har biiiiiig plans under dessa tider och jag hoppas från botten av mitt hjärta att dom kommer gå i uppfyllelse! Idag fyller min älskade Raman 17' år, och jag hoppas att jag ska spendera alla hennes kommande 1000 år med henne! Grattis hayati, hoppas du har en underbar dag!
Jag älskar dig! ♥


GRATTIS PÅ DIN 17-ÅRS DAG HAYAT ALBIIIIII !! ♥♥





Kommentarer
Postat av: raman

tack min älskade albiiiii, älskar dig obeskrivligt mycket !!!

2010-07-19 @ 00:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0