snacka om en bra start som sommarlovet - dunder förkyld !

hej hopp alla människor , som ni vet har jag fått sommarlov nu underbart, igår så vare sommarlov å asså snacka om att jag hade "världens bästa" start på sommaren .. ELR INTE. det fin fina sommarlovet började med en dunderförkylning , låg hemma 2 dagar i rad å snöt mej, kan bara säga inte kul. iaf dom senaste dagarna har jag varit i skolan å i kanan badet, sen har jag varit hemma å vilat , men nu orkar jag inte skriva så mycket mer , säger bara ha ett trevligt sommar lov & va ute nu när den är varmt !

många kramar & pussare : eran sjuka sherin <33


Kommentarer
Postat av: ramiii

ja älskar sherriiin !!!!!
hahaha du har sår efter du snytit dei stackare ;P

2007-06-13 @ 20:44:50
Postat av: Shooouushoo

AWW ! :)) JAG ÄLSKAR DEJ OXÅÅ RAMAN ;)hihi aa men dom e borta nu :)

2007-06-27 @ 16:37:00
URL: http://sheeerin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0