Spider man 3 ,

tänkte bara skriva lite snabbt om gårdagen :

va på spider man 3 , åååååååå den va skiiiit bra ,
den va verkligen jätte bra , assåå om ni gillar spider man 1 & 2
då garanterar jag att ni kmr gilla 3:an , den va rolig,spännande,romantisk å allt på en gång,
fast de dåliga va att harry doooog i slutet , blev fett ledsen.
aa men iaf jag rekomenderar filmen gå kolla på den en toppen film (!)

sen efter jag va på bio va jag nere på gården där vi grillade sen åt vi , sen gick jag hem massa ,
men nu ska jag nt tråka ut er mer !
hare bäääääääääst !! <3


// sheeeerin

                                               
                                                               Spider man 3 - trailer ^^

Kommentarer
Postat av: Leyla

åhh, jag bara måste se den...
hallå, vi skulle ju se den tsm ;(

2007-05-07 @ 16:44:12
URL: http://luxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0