17:25

god eftermiddag alla människor ! gårdagen var super , va hos samantha tittade på tre filmer spelade poker åt massor pizza , chips , drack läsk , godis och massor av annat ( tro mig ja mår illa nu ) ahaha , tittade på Jump in , Systrar i jeans & Bring it on 2;an , alla filmer var bra , systrar i jeans var bäst , var det bara jag som märkte ? det snöade igår , efterlängtat ? hmm i don't think so , snö är inget jag hatar inget ja gillar för den delen heller men det är så mysigt när man sitter hemma framför tv;n med en filt & varmchoklad i handen det är jag väll inte ensam om ?
skriver mer ikväll , take care love your ;Sheerin <3
  


Kommentarer
Postat av: Julia

är den bra den filmen på sista bilden? har ju läst böckerna när jag va yngre :D

2007-12-10 @ 16:01:02
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: ancibanci

åhhh, jump in är sååå bra !

2008-02-11 @ 17:09:43
URL: http://ancspancs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0