yes

shululu alla människor <3 ,
yes dagen blev nog inte så rolig som den skulle,
men den började med att jag och lämnade tbx mina skor som ja köpte tidigare i veckan ja provade dom hemma , och dom gjorde så ja fick skavsår så mami sa att ja skulle lämna tbx dom så de gjorde ja, en träffade ja nurén i vby också vi gick runt fram å tbx å sen gick vi hem, ja kom hem sen så satt vi i familjen öppnade julklapparna åt och hade det mysigt,
nu har jag bara suttit vid datorn ett tag , jätte tråkigt kan ja säga men haha det är roligt för ja får sitta och mobba lilla irene som nt fattar hur man stoppar film i Ipod inte för att ja fattar men haha , imorgon ( idag) , ska ja sova sen måste ja gå till pappa där vi ska "fira" jul om man säger så för att man kan inte vara på två ställen samtidigt,
iaf nu ska ja nog börja röra mej tvätta ansiktet borsta tänderna och krypa ner and sleep <3
asso saker ja måste göra är att 1. klippa mej asså mitt hår har blivit ganska långt, å ja vill nt ha kort men det är helt utslitet topparna e helt fuckade å ja funderar på att klippa sne lugg men ja venne för när ja nt plattar dt då kmr d se helt fult ut , ääh vet nt,
2. måååååååste köpa skor, asso ja har två par converse,reebok å mina stövlar, men inget av dom är användbart nu , converse är utslitna reebook årkar nt med dom, å stövlar' yees självklart på sommaren? tips på skor ngn:( ?
see yaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0