min "rast"

shulul, vet att jag sa att dt inte skulle bli mer inlägg men datorn var på och jag var endå på min "paus" så då kunde jag passa på, sova blev det inte duktiga jag tänker framåt, så nu har jag läst igenom engelska glosorna och tränat på dom,
läst igenom texten, och gjort en idrotts uppgift, man ska ha egna lektioner så då skulle man lämna in en planering,
så nu e ja klar med det , skönt asåå ! sen nu har jag svenska uppgiften kvar två stycken en om slang ord, och en uppgift om betygsbedömning , fattar själv inte men iallafall, svenskorna tror jag jag tar imorgon på studietiden i skolan, orkar inte göra mer nu, nu ere ba att vänta på att n' ska skicka spanska glosorna får se om ja orkar träna på dom, tror ändå ja går ut med ett IG i spanska i år :(
 sen så måste jag  verkligen verkligen sova ! see yaa =)


Kommentarer
Postat av: Sami

haha du går ju aldri på spanskan :O ! -_-

2009-01-29 @ 16:17:16
URL: http://saamiq.blogg.se/
Postat av: Anonym

VAAAAAAA :O ja e alltid där bara går ifrån på raster typ 40% av tiden annars e ja alltid där mvg elev ju (A)

2009-01-29 @ 17:23:59
URL: http://sheeerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0